Malwina Wędzikowska poważnie zachorowała

Malwina Wędzikowska znana z programu TTV "Ostatnia szansa" opowiedziała o poważnej chorobie, która mało ją nie zabiła. Kilka miesięcy temu stylistka trafiła do szpitala, gdzie przez tydzień podawano jej silne leki przeciwbólowe. W programie "Orzeł czy reszka" Malwina Wędzikowska opowiedziała o dramatycznej walce o życie.  

Malwina Wędzikowska jest znaną w showbiznesie stylistką i kostiumografem. Przygotowywała kostiumy w "The Voice of Poland", "Tańcu z Gwiazdami” i "Top Model". Była również ekspertką w programie "Druga twarz". Od roku prowadzi program w TTV "Ostatnia szansa", w którym pomaga mężczyznom przejść metamorfozę. Malwina Wędzikowska jest kuzynką dziennikarki "Dzień Dobry TVN" Anny Wendzikowskiej. Stylistka pojawiła się w programie "Orzeł czy reszta" razem z Dagmarą Kaźmierską. W show opowiedziała o dramatycznej walce o życie, która rozegrała się kilka miesięcy temu. 

Malwina Wędzikowska opowiedziała o chorobie

Malwina Wędzikowska w kwietniu trafiła do szpitala. Na Instagramie opublikowała post, w którym zdradziła, że od tygodnia przyjmuje duże dawki silnych leków przeciwbólowych.

A u mnie od tygodnia taka impreza! Opiaty, jacksonówka,morfina, dexak, pyralgina, lignokaina. "Ślepnąć od świateł" to przy tym pikuś. Przy okazji odbieram lekcję pokory i zatrzymania. Ta lekcja powinna starczyć mi na dekadę - napisała.  

Gwiazda nie chciała jednak zdradzić, jaka choroba doprowadziła ją do takiego stanu. Nieco więcej o tamtym wydarzeniu Malwina Wędzikowska opowiedziała w ostatnim odcinku programu "Orzeł czy reszka". Wystąpiła razem z poruszającą się na wózku inwalidzkim Dagmarą Kaźmierską z "Królowych życia". Problemy zdrowotne Dagmary skłoniły ją do podzielenia się szczegółami na temat własnej choroby. Okazuje się, że życie gwiazdy było zagrożone. Lekarze podejrzewali u niej sepsę. 

Parę miesięcy temu miałam taką sytuację, która mnie kompletnie zmieniła. Po prostu nie miałam wyjścia i musiałam być słaba, bo już umierałam. Miałam podejrzenie sepsy i leżałam w szpitalu. Zrobili mi badania i dwie godziny później byłam na stole operacyjnym. Po raz pierwszy w życiu się poddałam. Powiedziałam, że nie chcę być już silna - powiedziała w programie. 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

strona1

Kim jest i co robi katarzyna sas uhrynowska

Anna czerwińska